Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Włochy Hotele Udine Allegria

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Allegria ***
(w odległości 0.0 km)
Albergo Al Vecchio Tram ***
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Niesamowita właścicielka, pomoże w każdym przypadku. Lokalizacja. Atmosfera. Wady: ..." ~Marta
Albergo Al Vecchio Tram ***
(w odległości 0.1 km)
Albergo Al Vecchio Tram ***
(w odległości 0.1 km)
Che Piacere! Udine In Centro Col Posto Auto
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: - Świetna lokalizacja: kilka minut spaceru do katedry, piazza della Liberta, kilkanaście na zamek. Jednocześnie apartament znajduje się w spokojnej okolicy, przy cichej uliczce, bez głośnych knajp czy klubów. Idealna - Parking na miejscu: jeśli podróżujesz autem, możesz je zostawić pod oknem (dosłownie, miejsce garażowe na poziomie 0 jest dokładnie pod salonem na poziomie 1 i sypialnią na poziomie 2. - bezproblemowy kontakt z właścicielem: na czas dostałem informację, jak się samemu zameldować, błyskawicznie odpowiada na pytania - na wyposażeniu kuchni również kawiarka (z zapasem mielonej kawy!) - wifi szybkie i pewne - wygodne łóżko - dobra cena - sporo różnych folderów i map Udine i okolicy Wady: - nic, może dałoby się naoliwić drzwi do łazienki, bo trochę skrzypią - warto mieć świadomość, że nie jest to standard Mariotta. To mieszkanie w zabytkowym budynku, częściowo odnowione (nowa kabina prysznicowa), ale częściowo nie (parkiet, drzwi do łazienki). Jeśli komuś zależy na błyszczących, nowiutkich sprzętach czy meblach, to może się rozczarować. My praktycznie zawsze wybieramy takie obiekty, więc dla nas było idealnie." ~Piotr

Allegria

Allegria - standard 3*
33100 Udine, Via Grazzano, 18
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
7.9/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Allegria – zdjęcie 1 Allegria – zdjęcie 2 Allegria – zdjęcie 3 Allegria – zdjęcie 4 Allegria – zdjęcie 5 Allegria – zdjęcie 6 Allegria – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Hotel Allegria oferuje designerskie pokoje, które mieszczą się w uroczym, zabytkowym budynku położonym 700 metrów od dworca kolejowego w mieście Udine. Obiekt dysponuje restauracją, która jest otwarta także dla osób spoza hotelu i serwuje tradycyjne dania z regionu Friuli. Wszystkie pokoje w hotelu Allegria wyposażone są w klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Podłogi wyłożone są eleganckim parkietem. Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Restauracja w hotelu Allegria zaprasza na dania rybne i mięsne. Menu w lokalu zmieniane jest co miesiąc. Na życzenie i bez dodatkowych opłat dostępne są posiłki wegetariańskie i bezglutenowe. Śniadanie w formie bufetu podawane jest w godzinach 07:00-10:00.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Allegria o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W niedzielę restauracja jest zamknięta. Restauracja będzie zamknięta w dniach 13 - 22 sierpnia.

W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 14 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą € 0 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, wieczory tematyczne z kolacją, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek