
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Terrazza Marina położony jest w miejscowości Torre di Montalto w regionie Lacjum i oferuje taras oraz widok na morze. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym zmywarką, a także 1 łazienkę z bidetem i prysznicem. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rzym-Fiumicino, znajduje się 97 km od obiektu Terrazza Marina. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, minigolf, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, bramki zabezpieczające dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: