
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania.
Usługi kosmetyczne i wellness: lekarz. Nie musisz zostawiać swojego zwierzątka w domu, bo ten obiekt akceptuje zwierzęta domowe. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: sejf i concierge.
Obsługa hotel z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski, hiszpański, włoski i francuski.
Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: telewizor i minibar. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Opłata za sprzątanie nie jest wliczona w cenę rezerwacji i należy jej dokonać oddzielnie w hotelu.
W hotelach we Włoszech mogą być naliczane obowiązkowe opłaty za uroczystą kolację. Goście proszeni są o bezpośredni kontakt z hotelem w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. If you require an invoice when booking a prepaid rate, please write this request and your company details in the Ask a question box. Please inform Hotel al Corso in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Due to Coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service operating hours. When booking a Non-Refundable Rate, please make sure that the name on the credit card used for the booking corresponds to the guest staying at the property. Otherwise, a third-party authorisation by the cardholder must be submitted when booking. Please note that the credit card used for the booking must be shown at check-in. Customers who need an invoice must send all the data after the booking has been made in order to be able to issue it.
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: