
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Niestety przez nieuwagę Recepcjonistki musieliśmy zapłacić podwójnie podatek miejski 42 €, zapłaciliśmy to gotówką przy zameldowaniu i nie otrzymaliśmy żadnego potwierdzenia zapłaty, przy wymeldowaniu okazało się, że nie ma adnotacji co do naszej zapłaty tego podatku. Jesteśmy stratni 42 €. Liczymy na to, że pieniądze zostaną nam zwrócone."
"Zalety: Pokoj bardzo czysty, schludny, codziennie sprzątany. W pokoju dodatkowo czajnik elektryczny i herbata. Obsługa bradzo sympatyczna. Warte podkreślenia są również śniadania - bardzo różnorodne. Wszystko świeże, każdy znajdzie coś dla siebie z pewnością. Nie ma też możliwości żeby ktoś kto przyszedł później na śniadanie nie najadl się, ponieważ cały czas dokładane są produkty.
Wady: Nic."
"Zalety: Przy samym porcie. Okna skutecznie wyciszają hałas za oknem z portu i drogi-miasto nie śpi nocą. Czyste pokoje. Autem 3 km do centrum starego miasta (piazza Ferrari, dom Kolumba).
Wady: Nic."
"Zalety: Doskonała lokalizacja na przeciw portu promowego. Czyste, duże pokoje. Mila obsługa. Smaczne, urozmaicone śniadanie.
Wady: Bardzo słaba kolacja w hotelowej restauracji :("
"Zalety: Przystępna lokalizacja w dzielnicy portowej, która ma swój klimat. Hotel położony niedaleko stacji metra, skąd można bardzo szybko dostać się do centrum. Czysto i schludnie w pokoju oraz na terenie całego obiektu.
Wady: Podczas mojego pobytu skradziono mi gotówkę z pokoju hotelowego. Sytuacja o tyle niedopuszczalna, że pieniądze nie leżały w zasięgu wzroku, a były schowane w mojej walizce. Po zasięgnięciu informacji tylko jedna osoba miała dostęp do mojego pokoju i była to pokojówka. Oczywiście jak mi później przekazano na recepcji, owa osoba po rozmowie z managerem do winy się nie przyznała, co nie było zaskakujące. Zresztą sam personal wyszedł z założenia, że skoro nie ma dowodu, to nie ma sprawy i nie wykazał się ponadstandardowym zaangażowaniem. Recepcja skierowała mnie do Karabinierów, co też uczyniłem, ale bez rezultatu. Resumując, wstrzymywałem się z komentarzem od września, czekając na jakąkolwiek reakcję ze strony hotelu, chociażby zwyczajną wiadomość z przeprosinami, ale i to nie nastąpiło. Dlatego też czuję tak po ludzku rozgoryczenie zaistniałą sytuacją i uważam za skandaliczne, okradnie gości hotelowych."
"Zalety: wszystko było super
Wady: hotel mógłby zapewnić transfer z lotniska"
"Zalety: Bardzo fajny hotel. Personel miły i bardzo pomocny. Świetne śniadania. Polecam"
"Zalety: Dobre sniadanie"
"Zalety: Polecam! Hotel zlokalizowany blisko stacji metra. Widok na port. Personel bardzo miły i pomocny."
"Wady: Obsługa podczas śniadanie"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: