
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Casa Cristina, położony w miejscowości Chiavari, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Chiavari beach – 400 m, Casa Carbone – 3,3 km. Apartament znajduje się w budynku z 1970 roku. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: University of Genoa ( 40 km), Aquarium of Genoa ( 41 km). W apartamencie zapewniono balkon, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port of Genoa – 50 km, Castello Brown – 23 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Genua-Cristoforo Colombo, znajduje się 50 km od obiektu Casa Cristina.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Casa Cristina o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 200 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: