
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Riviera zlokalizowany jest 50 metrów od plaży Lido San Giovanni i 20 minut spacerem wzdłuż promenady od zabytkowego centrum Alghero. Podczas pobytu Goście mogą relaksować się na tarasie przy basenie. Do dyspozycji Gości hotelu Riviera są klimatyzowane i prosto urządzone pokoje. Każdego ranka w obiekcie podawane jest śniadanie kontynentalne, które obejmuje słodkie i słone produkty. Hotel udostępnia Gościom także 2 odkryte baseny, salon telewizyjny, bar oraz taras. Obiekt położony jest 12 km od lotniska Alghero.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), automat z napojami, automat z przekąskami, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, plaża, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Śniadania bardzo smaczne urozmaicone. Miła obsługa Bardzo dobra lokalizacja.
Wady: W wyposażeniu brakowało leżaków aby korzystać z nich nad morzem
lub możliwość bezpłatnego korzystania z leżaków nad morzem."
"Zalety: dobre śniadanie (kawa z expresu ogólnego - nie do wypicia, na szczęście można było zamówić kawę u kelnerki i wtedy była dobra i ładnie udekorowana-capuccino, miłe pokojówki, czysto
Wady: Drzwi do łazienki w pokoju bez zamka , w ogóle się nie zamykały a klamki w ogóle nie było. Sedes usytuowany tak blisko prysznica że ledwo mieściłam kolana , żeby pochylić się do przodu musiałam otworzyć drzwi do prysznica Drzwi wejściowe ze szparami na 1cm dzięki czemu mogliśmy przez całą noc słuchać odgłosów z korytarza -masakara. Doskonale słychać też było o której sikają sąsiedzi i kiedy spuszczają wodę . Jak na 4**** gwiazdki - porażka. Gorący kraj a hotelu nie stać na butelkę wody do pokoju. Na podłodze pokoju - kafelki - jak w łazience oczekiwałam czegoś bardziej komfortowego. Przy wyjeździe problemy - minęły trzy dni od zapłacenia za hotel, a recepcja nie potrafiła znaleźć mojej wpłaty i nie chciała mnie wypuścić , po długiej dyskusji i mojej prośbie o sprawdzenie wpłaty (wcześnie pokazywałam na telefonie dowód wpłaty ale oni chcieli go na piśmie???), udało się w końcu recepcjonistce odnaleźć moją wpłatę. Dobrze że zdążyłam na samolot. Nie polecam tego hotelu nikomu....."
"Zalety: Spójny wygląd hotelu
Wady: Nic"
"Zalety: Sprzątanie pokoju każdego dnia
Wady: Szkoda, że nie mają jakiś akcesoriów do pływania na basenie np. Materac , koło"
"Zalety: Blisko plaży i sklepu,Bardzo czysto w odnowionych pokojach.
Wady: Otoczenie basenu powinno zostać poddane renowacji"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: