Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Wietnam Hotele Mui Ne The Anam Mui Ne Opinie

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Beach Resort Phan Thiet ***
(w odległości 0.0 km)
Unique Mui Ne Resort And Spa ****
(w odległości 0.1 km)
Unique Mui Ne Resort & Spa
(w odległości 0.1 km)
The Beach Resort ***
(w odległości 0.1 km)
Hawaii Resort Mui Ne
(w odległości 0.1 km)

The Anam Mui Ne

Mui Ne, 18 Nguyen Dinh Chieu, Mui Ne
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
9.2 192 opinie
Powrót do strony hotelu

Opinie gości  

Poprzednia 1 ... 5 6 7 8 9 ... 20 Następna
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:
7.00/10
19.11.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Piękny wystrój , spokojna atmosfera , bardzo komfortowy pokój oraz łóżka plażowe . Dostęp do wielu udogodnień- tak jak przystało na hotel 5*
Hotel jest nowy , niesamowicie czysty .
Cudowna plaża :)
Wady: Miałam dać 10/10 ale wszystko popsuł Check- out😞
Zdenerwowałam się bardzo !!!
Po pierwsze musieliśmy czekać na sprawdzenia pokoju .
Mieliśmy zamówiony transfer i już siedzieliśmy w samochodzie , kiedy wybiegła za nami jedna z recepcjonistek pokazując nam zdjęcie obtłuczonego lekko talerzyka na owoce 😳 Kompletnie nie mogłam zrozumieć o co jej chodzi 😱
Po pierwsze my go nie obtlukliśmy ( nie uszkodziliśmy) , bo potem sprawdziłam sobie zdjęcia . Całe szczęście , ze lubię fotografować pokoje hotelowe ! I dopatrzyłam się tego na zdjęciu, które wykonałam zaraz po wejściu do pokoju . Jest tam data i godzina wykonania zdjęcia ( info dla hotelu ) I rzeczywiście był ten talerzyk lekko obtłuczony . Wstawię też zdjęcie, żebyście mogli wszystko zobaczyć. Chodzi o ten talerzyk z owocami .
Pomijając fakt zajęcia nam cennego czasu ( o mało się nie spóźniliśmy przez to na samolot ) , to takie oskarżenie było bardzo nieprofesjonalne i nieeleganckie i zostawili bardzo brzydkie wrażenie i niesmak . A nawet jeżeli to by się nam zdarzyło , to hotel w ogóle nie powinien zawracać głowy gościom takimi głupstwami . To jest w końcu hotel o wysokim standardzie w wystarczająco wysokiej cenie ! Nawet jakbyśmy stłukli ten talerzyk lub szklankę to nie powinno być to powodem roszczeń ! Szok i niedowierzanie .
Jestem oburzona !
Kolejnym niedopuszczalnym faktem było pożegnanie . Pożegnałam recepcjonistę , który nawet mi nie odpowiedział . To było wysoce niegrzeczne . Szkoda , ze nie zapamiętałam imienia ." ~Monika

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek