
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Featuring a large outdoor pool and karaoke facilities, Seava Ho Tram Beach Resort is a beachfront property located in Ba Ria. It operates a 24-hour front desk and provides free Wi-Fi access in its public areas. Tastefully furnished, the accommodation will provide you with a cable TV, wardrobe, a desk and mosquito net. Electric kettle and minibar are also included. Offering shower facility, private bathrooms also come with a hairdryer and a bathrobe. Facilities offered at Seava Ho Tram Beach Resort include meeting/banquet amenities, a gift shop and free parking. Luggage storage, laundry and ticketing services are also available.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości VND 2000000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą VND 200 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą VND 280 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą VND 1 125 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, karaoke, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), kąpiele termalne / gorące źródła, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: