
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Thang Long Hotel, usytuowany w miejscowości Hanoi, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Ha Noi – 4,4 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Trang Tien Plaza ( 5 km), Katedra św. Józefa w Hanoi ( 5,3 km), Kompleks budynków Świątynia Literatury ( 5,4 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na miasto. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, wietnamskim i mandaryńskim, służy pomocą w zaplanowaniu pobytu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Opera w Hanoi – 5,6 km, Cytadela Cesarska – 5,7 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hanoi Noi Bai, znajduje się 30 km od obiektu Thang Long Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 3 lat.
Dzieci od lat 3 do lat 8 płacą VND 100 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 3 lat.
parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, parasole przeciwsłoneczne, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Bardzo gruba ciepła kołdra, ciepło w pokoju.
Wady: Brudno, przede wszystkim w łazience. Brak pilota do tv, tylko jeden kubek na 2 osoby. Na zdjęciach Hotel wygląda zupełnie inaczej. Obsługa w ogóle nie zainteresowana gośćmi."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: