
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt Trần Đạt Hotel usytuowany jest w miejscowości Ha Long i oferuje wspólny salon, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Bai Chay – 400 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Obiekt jest idealnym wyborem dla alergików. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolejka linowa Ha Long Queen – 2,5 km. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój wyposażono w czajnik, a w wybranych pokojach znajduje się kuchnia z płytą kuchenną. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Vincom Plaza Ha Long – 9,2 km, Muzeum Quang Ninh – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cat Bi International, znajduje się 42 km od obiektu Trần Đạt Hotel.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, bilety transportu publicznego, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: