"Zalety: Śniadanie było w pobliskim lokalu, z możliwością wyboru różnych opcji, bardzo obfite. Obsługa uprzejma, ale mogłaby zdobyć się na uśmiech a nie odnosić się z obojętną wyższością do klientów. Byłoby wtedy bardzo miło, bo wnętrze bardzo przyjemne i gustownie przystrojone.
Wady: Brak kontaktu z obiektem przed przyjazdem. Zamówienie dla 9 osób zostało złożone z ponad miesięcznym wyprzedzeniem, zapłata została dokonana poprzez blokadę kwoty na karcie płatniczej, ale później, po wczytaniu się w szczegóły, okazało się że zameldować się można tylko do godz. 20. Czekała nas podróż 1000 km więc nie byliśmy pewni czy dojedziemy do tej godziny i chcieliśmy dowiedzieć się czy 1-2 godziny później to jakiś problem. Wysłałem SMSa na numer telefonu podany na Bookingu - bez odpowiedzi. Brak adresu e-mailowego do obiektu. Na stronie Bookingu zadałem pytanie - odpowiedź: nie można tego załatwić z wyprzedzeniem?! Ponowny SMS -bez odpowiedzi, a czasu do przyjazdu coraz mniej, stres. Próba zmiany godziny zameldowania na formularzu Bookingu. Odpowiedź : obiekt Aurora załatwi prośbę w miarę wolnych miejsc !! Ponowna próba zmiany rezerwacji już w czasie 1000km podróży 9 osób... Zmiana na stronie Bookingu godzina zameldowania zmieniona, ale to było 3 godziny przed przyjazdem! A dojechaliśmy na godz. 20 jak się okazało. Takie historie nie powinny się zdarzać." ~Krzysztof