
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt APART WAWA app 31 WiFi 600 Mbit położony jest w dzielnicy Ochota w miejscowości Warszawa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Warszawa Centralna – 1,7 km, Centrum handlowe Złote Tarasy – 1,6 km, Stacja kolejowa Warszawa Zachodnia – 1,7 km. Goście zatrzymujący się w apartamencie mają do dyspozycji bezpłatne WiFi oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. W apartamencie znajduje się podłoga wyłożona parkietem. Goście mają do dyspozycji 1 sypialnię oraz 1 łazienkę z bidetem, prysznicem i suszarką do włosów. Z okien roztacza się widok na miasto. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Powstania Warszawskiego – 1,7 km, Pałac Kultury i Nauki – 2,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chopina w Warszawie, znajduje się 5 km od obiektu APART WAWA app 31 WiFi 600 Mbit.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu APART WAWA app 31 WiFi 600 Mbit o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie.
pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: B czysto, wygodne łóżko, wszytsko co potrzeba na miejscu."
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja, blisko przystanki tramwajowe, autobusowe, sklepy i różne restauracje. Sam apartament czysty, obszerny, z udogodnieniami takimi jak kuchnia mikrofalowa, lokówka (czysta), czajnik, naczynia, sztućce. Wygodny kącik do pracy (stolik, krzesło). Bardzo wygodne, duże łóżko. Ręczniki na wyposażeniu. Choć apartament zlokalizowany jest przy ruchliwej ulicy dobre okna tłumią hałas. Dobry stosunek jakości do ceny. Generalnie sam obiekt i pobyt był bardzo udany, mam natomiast poważne zastrzeżenia co do obsługi, o czym więcej w sekcji "Co mi się nie podobał".
Wady: Mam jakiegoś pecha bo to kolejny apartament, z którym mam poważny problem co do faktury. Prowadzę działalność gospodarczą, dużo podróżuję służbowo, dlatego faktura, którą wrzucam w koszty jest dla mnie bardzo ważna. Rezerwując apartament zaznaczyłem z góry, że będę potrzebować fakturę. Dodam, że opłatę Booking pobrał z góry na pięć dni przed pobytem. Parę dni po opuszczeniu obiektu ponownie upomniałem się u personelu obiektu o fakturę, zarówno przez komunikator w Booking jak i przez maila. Odpowiedź mnie zdumiała: obiekt odpisał, że fakturę otrzymam od ... Booking! Zadałem sobie trud i odszukałem w regulaminie Booking zapis, że to obiekt zawsze wystawia fakturę i przesłałem do personelu apartamentu. W odpowiedzi personel przekazał mi, że nie wystawią faktury bo apartament nie został opłacony. Generalnie powinienem mieć gdzieś rozliczenia między Booking a apartamentem, ale napisałem do obiektu kiedy Booking obciążył moje konto wysyłając jednocześnie informację do biura obsługi Boooking z opisem problemu. Dodzwonić się do Booking nie dałem rady bo proszą o podanie tonowo numeru rezerwacji, który zawiera znak . (kropka). Spróbujcie tonowo wprowadzić kropkę. To jakiś absurd! Po kilu dniach (26.czerwca) pani z Booking odpisała, że temat załatwiony i wkrótce otrzymam fakturę. Apartament opuściłem 16 czerwca. Dziś jest 6 lipca a ja nadal nie mam faktury. Po 16 czerwca jeszcze dwa razy byłem w Warszawie ale tym razem nie wziąłem apartamentu i generalnie zrezygnowałem z usług Booking rezerwując noclegi przez platformę sieci Accor. Zjeździłem z Booking pół świata, ale po takich historiach będę korzystać z ich usług tylko wtedy, kiedy nie będzie innego wyjścia."
"Zalety: lokalizacja i dostęp do sklepów w pobliżu i bliskość do środków komunikacji
Wady: brak możliwości otwarcia okna ze względu na hałas drogi za oknem i pubu dokładnie na przeciwko. brak działającej klimatyzacji przy małym zamkniętym szczelnie mieszkaniu panowały tropikalne warunki mimo że w nocy na dworze było poniżej 18stopni"
"Zalety: Lokalizacja, duży prysznic ,kontakty koło łóżka
Wady: Brak pilota do klimatyzacji , hałas ,"
"Zalety: Lokalizacja"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: