
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Dedeman oferuje nowoczesne pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu położone w odległości zaledwie 1 km od centrum miasta Zonguldak. W hotelu znajduje się restauracja na dachu oraz kompleksowe spa i centrum sportowe. Klimatyzowane pokoje w hotelu Dedeman są elegancko urządzone i wyposażone w nowoczesne meble. We wszystkich pokojach podłogi zostały wyłożone wykładziną. Znajduje się w nich też telewizor LCD oraz minibar. Niektóre pokoje dysponują również wanną z hydromasażem oraz pięknym widokiem na morze. Restauracja na dachu oferuje dania kuchni tureckiej i międzynarodowej do wyboru z karty. Goście mogą również wypić drinka w barze w holu. Na miejscu znajduje się też dobrze wyposażone centrum fitness oraz kryty basen. Goście mogą również skorzystać z sauny lub zrelaksować się w łaźni tureckiej. Hotel Zonguldak Dedeman jest położony w odległości 3 km od Jaskini Cumayani i 50 km od Jaskini Cehennemagzi. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 7 do lat 12 płacą € 6 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 7 lub więcej lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, łaźnia parowa, fitness, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Przepiękne widoki, pyszne śniadania, pomocna i dyskretna obsługa (ukłony dla Pani Zehry), nieskazitelna czystość, miła strefa saun.
Wady: Stanowczo zbyt zimna woda w basenie, szereg drobnych usterek wynikających z niewystarczająco częstego serwisowania wyposażenia."
"Zalety: Widok
Spa masaże
Wady: Brudno bardzo..stoły, wykładziny, łazienka,szafki
Lampy w pokojach jakieś pogiete i z zaciekami nie wiadomo poczym..
Doslownie meble jak ze śmietnika, połamane dodam foto..
Cały apartament przesmierdniety papierosami
Porwane i brudne firanki..
Popsuty telewizor,
Wszystko zostało natychmiast zgłoszone, jedynie przyszedł niemily Pan..do telewizora
Juz ktoś zresztą też napisał podobna opinie ,a nawet jakas kobieta ,która stwierdziła że wynajęto jej tem sam apartament i zglosila ze jest palaczka ,a manager hotelu wyraził na to zgodę..
Jedzenie na sniadaniu ,mimo że byliśmy wczesnie zimne
Herbata jak z kolonii w prlu...
Naczynia ze stolików zabierane na brudny ,stary wózek i przy gościach zsuwane resztki z talerzy do wiadra ,..no szok ..czyli przyjeżdża do twojego stolika wózek ze stertą brudnych talerzy i z resztkami z innych stolow i zabiera twoja ,a ty wszystko to widzisz i czujesz zapach resztek...
Hotel nie powinien dostać pozwolenia na prowadzenie
Ja ostrzegam ,bo sami się zawiedliśmy licząc na 5 gwiazdek
Dodaje zdjecia ,bo może ktoś nie uwierzy..."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: