
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Janus Cappadocia Hotel, usytuowany w miejscowości Nevşehir, oferuje widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Nikolos Monastery – 6,4 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i usługa konsjerża. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę, prywatną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na miasto. Każdy pokój wyposażono w czajnik, a wybrane opcje zakwaterowania mają balkon. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Urgup – 6,9 km, Zamek w Uçhisar – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nevşehir Kapadokya, znajduje się 42 km od obiektu Janus Cappadocia Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: