"Zalety: 1.) W hotelu lodówka z napojami gazowanymi, wodą i piwem codziennie uzupełniane za darmo (zakwaterowanie w części Elita).
2.) Jedzenie fantastyczne, różnorodne, międzynarodowe i przez 9 dni naszego pobytu zawsze coś nowego na obiad i kolacje. Desery pięknie wyglądały i smakowały!
3.) Obsługa: szybka, uprzejma, nie narzucajaca się, wręcz przeciwnie pierwszy raz mamy odczucie, że czekają, aby spełnić Twoja zachcianki... Obsługa na medal🏆
4.) Menadżerowie pilnują i szybko reagują, tak samo jak ratownicy na basenie są poprostu uważni i naprawdę dbają o gości, ich bezpieczeństwo i standard hotelu.
5.) Hotel dba o szczegóły, masz czuć się dopieszczony, dbaja o czystość, a także aby nic Ci nie zabrakło i zawsze spieszą z pomocą.
6.) Wszystkie kwiaty na terenie są zadbane, od rana (wiem bo od 6.00 spacerowałam po obiekcie) dbają o każdy szczegół i jest bardzo dużo pracowników. Nawet ochrona z wyjścia nad morze pilnuje czy na teren hotelu nie dostaje się gość z innego hotelu, tak samo na molo dostęp jest tylko dla gości hotelowych.
7.) Barmani nie żałują alkocholu, każdy kto sobie zamówi drinka nie jest rozczarowany, że jest rozwodniony, a jak już wypijesz i uzbiera Ci się na stoliku to choćby nie wiem gdzie się schowasz kelner/ka zawsze jakoś szybko sprzątnie puste szklanki.
8.) W sklepach "shopping centre" na terenie hotelu nigdy nie namawiali na zakupy, nie byli nachalnin i natrętni tylko kulturalnie zapalali światło, aby zachęcić Cię do obejrzenia wszystkich rzeczy w sklepie, zawsze można było spędzić czas ile się chce na spokojnie pooglądać i wyjść bez przymusu zakupu, oni też wiedzą, że wrócisz i to przynosi lepszy efekt.
9.) Co wieczorne show przez 9 dni nie powtórzyło się.
10.) Super molo, które jest samo w sobie atrakcją to dodatkowo są tam organizowane imprezy.
Wady: 1.) Ośrodek jest ogromny i przydałaby się wydrukowana mapka z rozpiską wszystkich restauracji, barów i godzin ich otwarcia.
2.) Rozrywka popołudniowa np. bungy fitness było w zeszłym roku i w tym roku już nie było tej aktywności i nigdzie nie ma informacji o zmieniających się atrakcjach, albo te atrakcje są ale przewidziane na wysoki sezon.
3.) Basen wewnętrzny nie dostępny od maja do października taka informacja powinna być na stronie. W Turcji w tym okresie pewnie udostępniane są tylko baseny zewnętrzne ze wzgledu na pogodę. Ale informacja o dostępności basenu wewnętrznego powinna być udostępniona na stronie.
4.) W łazienkach powinny być mini zestawy kosmetyków np. krem do ciała.
5.) Obsługa jubilera w hotelowym sklepie - starszego Pana, który chciał nas bezczelnie oszukać. Podał cenę kolczyków w lirach i w euro i zdecydowaliśmy zapłacić w lirach kartą Revolut, jak się okazało podczas płatności Pan Jubiler zmienił walutę na Euro i zawyżył kwotę z 50€ na 80€. Przeprosił za swoją pomyłkę, ale tranzakcja została anulowana przez Revolut (specjalnie zrobiliśmy sobie zabezpieczenie limitem środków na koncie), przy każdej płatności zasłaniał kwotę na terminalu, gdy zwróciliśmy mu uwage, że dopóki nie zobaczymy kwoty nie dokonamy płatności oburzył się... A na koniec raz chwycił za telefon by pokazać nam, że z tefonem lub naszym internetem jest coś nie tak skoro płatność nie jest zrealizowana. Nie wiedział, że nie ma więcej środków na koncie i nie uda się mu nas oszukać." ~Piotr