
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt DoubleTree by Hilton Izmir Airport oferuje zakwaterowanie w dystrykcie Gaziemir w prowincji Izmir. Na miejscu do dyspozycji Gości jest restauracja, centrum fitness i całoroczny odkryty basen. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Niektóre z nich obejmują część wypoczynkową. Z wybranych pokoi roztacza się widok na basen lub ogród. W każdym pokoju mieści się też łazienka. Recepcja czynna jest przez cała dobę. Miasto Izmir znajduje się 16,3 km od obiektu, a miasto Selcuk jest oddalone o 44 km. Odległość od lotniska w Izmirze wynosi 3,7 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu DoubleTree By Hilton Izmir Airport o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą TL 17 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, fotel do masażu, fitness, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Śniadania bardzo urozmaicone, świetny basen, ładne pokoje.
Wady: Łazienki pokojowe wymagają odswiezenia"
"Zalety: Obsługa miła i kompetentna
Wady: Radzę omijać ten hotel szerokim łukiem jest to tak głośno że nie można zmrużyć oka. I nie mówię tutaj o startujących samolotach ale o położeniu hotelu przy dwupasmowej jezdni. Dodatkowo internet działa tak jak w ubiegłym wieku. Pierwszy raz przydarzyła mi się taka sytuacja w hiltonie. Ręczniki były stare i sprane a w łazience niezbyt czystą."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: