
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten mieszczący się na terenie jaskini luksusowy hotel oferuje wbudowane w skały wulkaniczne pokoje ze sklepionym sufitem, urządzone w tradycyjnym tureckim stylu. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Udogodnienia obejmują wannę z hydromasażem oraz masaże. Wszystkie pokoje w hotelu Gamirasu obejmują łazienkę, a niektóre z nich są wyposażone w telewizor LCD i wannę z hydromasażem. Wiele opcji zakwaterowania dysponuje balkonem z widokiem na ogród różany. W restauracji hotelu Gamirasu Cappadocia serwowane są tradycyjne dania kuchni kapadockiej, które przygotowywane są z ekologicznych produktów. Śniadanie jest serwowane w formie bufetu i obejmuje domowe dżemy, lokalne suszone morele, miód i świeżą śmietanę. W sezonie Goście mogą korzystać z odkrytego basenu. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking. Dojazd do klasztoru Nikolos zajmuje zaledwie 5 minut.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą € 45 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 45 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen dla dzieci, basen, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: