
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Piękny ośrodek Karona Resort and Spa jest położony przy plaży Karon. Oferuje on dwupoziomowy basen w kształcie laguny, a także pokoje z wystrojem w stylu tropikalnym, balkonem oraz widokiem na morze lub ogród krajobrazowy. Cały ośrodek jest ozdobiony tradycyjnymi dziełami sztuki z ceramiki. W przestronnych pokojach można podziwiać kolorowe ściany oraz wspaniałe oświetlenie. Każdy pokój obejmuje łazienkę i część wypoczynkową. Pokoje są wyposażone w minibar. Ozdobą basenu jest wodospad nawiązujący do krajobrazu lasów deszczowych, który spływa na tropikalne rośliny rosnące na niższym poziomie basenu. W ośrodku Karona Resort and Spa dostępne są luksusowe masaże oraz zabiegi na ciało, w tym zabiegi aromaterapii. Restauracja CHILIES specjalizuje się w daniach ze świeżych owoców morza. Lokal ten serwuje także potrawy kuchni lokalnej i międzynarodowej. Nieopodal basenu do dyspozycji Gości jest sprzęt do grillowania. Z ośrodka można w 5 minut dojść na plażę Karon. Obiekt jest oddalony o 20 minut jazdy samochodem do centrum miasta Phuket oraz o 50 minut jazdy od lotniska na wyspie Phuket.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Karona Resort & Spa - SHA Extra Plus o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 2000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, kawiarnia na miejscu, basen, plaża, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Lokalizacja, uprzejmy personel, czystość.
Wady: Słaba klimatyzacja, klucze zamiast kart"
"Zalety: położenie i wspaniała obsługa
Wady: obiekt wymaga odświeżenia , dużo schodów - brak windy"
"Zalety: Jakość sprzątania, codzienna dostawa wody, kawy, herbaty. Świetna lokalizacja. Miły personel
Wady: Śniadania - ciągle to samo
Łazienka - do remontu - brak słuchawki prysznicowej, niskie ciśnienie wody, problem z ustawieniem temperatury
Oświetlenie pokoju, a w zasadzie jego brak
Brak miejsca do przechowywania rzeczy - szafa bez półek"
"Zalety: Dobre położenie. Niezłe śniadanie.
Wady: Brak możliwości regulacji klimatyzacji. Albo mocno dmucha albo wcale. Pokrętło nie działało. Brak gniazdek z prądem przy łóżku."
"Zalety: cicho i spokojnie, bardzo blisko plaży.
Wady: kurz w szafie"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: