
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Przestrzenne pokoje, przyjemna obsługa, dobra restauracja z żywą muzyką, świetnie położony hotel z potencjałem. Wymaga inwestycji.
Wady: Basen nie do użytku i ciągłe odgłosy budowy. Fatalny dojazd. Plaża piękna, ale brudna, ale to już niemal standard. Personel się bardzo starał, ale skróciliśmy nasz pobyt."
"Zalety: obsługa
Wady: Po wzięciu prysznica wracały gazy z kanalizacji"
"Zalety: Panie od masażu, jedyne które zainteresowały się naszymi potrzebami.
Wady: Niestety pobyt w tym hotelu to porażka. Po przyjeździe Pani na recepcji, która nie znała angielskiego, kazała nam czekać na zameldowanie, mimo że do 14:00 brakowało 10 minut. Potem nastąpiło szukanie rezerwacji, udowadnianie że wszystko zapłacone. Potwornie stresujące. Pokój był przestronny, natomiast źle posprzątany, zostawiono brudny ręcznik w łazience, brak było mydła, żelu pod prysznic. Kołdra nie pachniała czystością. Brak było cieplej wody. Kolejna rzeczą było następnego ranka śniadanie. Dostaliśmy kartę z wyborem dań, zamówiliśmy, zjedliśmy i udaliśmy się w stronę pokoju. Zaczęto nas gonić z rachunkiem i wykrzykiwać, że nie zapłaciliśmy, a przecież śniadania były wliczone w cenę hotelu i znowu stresująca sytuacja, szukanie potwierdzenia, udowadnianie że zapłacone. Zgłosiliśmy brak cieplej wody, okazało się że terma jest uszkodzona i trzeba ja wymienić i pół dnia walki z termą. Po założeniu ciśnienie wody było tak niskie, że woda ledwo leciała, ale ok ważne że jest ciepła woda. Nie dawało mi to spokoju i zacząłem sprawdzać o co chodzi z niskim ciśnieniem, okazało się że sitka w Wezu były zapchane, po oczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Apogeum osiągnęliśmy ostatniego dnia, kiedy to nie przygotowano nam śniadania, mimo wcześniejszego umówienia, napisanego po tajsku, żeby pani w recepcji zrozumiała. Wyjeżdżaliśmy o 7 rano na lotnisko i mimo wcześniejszych zapewnień nie przygotowano nam śniadania, za które przecież zapłaciliśmy, Porażka. Hotel przy plaży, ale plaża pokryta skałami, podczas odpływu ciężko z niej korzystać, trzeba było chodzić w inne miejsce. Obsługa totalnie nie zainteresowana gośćmi. Położeniu hotelu słabe, taksówkarze niechętnie tam przyjeżdżali, albo odmawiali kursu. Ceny w restauracji oraz usług transportu, transferu mocno zawyżone. Zupełnie nieadekwatne do standardu hotelu. Brak kontaktów przy łóżku do podłączenia lampki (lampki stały na szafce nie podłączone). Booking.com powinien zweryfikować hotel na swojej liście."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: