
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Fisherman Koh Tao położony jest w tropikalnym ogrodzie, zaledwie kilka kroków od plaży Chalok Baankao. Oferuje on komfortowo urządzone pokoje oraz bungalowy. W obiekcie działa restauracja. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Przystań Maehaad oddalona jest od obiektu Fisherman Koh Tao o 10 minut jazdy. Spacer na plażę Freedom zajmuje z kolei 20 minut. Wszystkie pokoje oraz bungalowy są wyposażone w klimatyzację oraz telewizor z dostępem do kanałów kablowych. Dysponują one balkonem. W pokojach i bungalowach obowiązuje zakaz palenia. Mieści się w nich łazienka z prysznicem. W recepcji można skorzystać z usług pralni i przechowalni bagażu oraz zamówić transfer. Personel punktu informacji turystycznej służy Gościom pomocą w organizacji zwiedzania. Działająca w obiekcie restauracja Fisherman zaprasza na rozmaite dania kuchni tajskiej i zachodniej.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przez PayPal po sprawdzeniu stanu obiektu. W momencie zameldowania należy wpłacić depozyt za klucz w wysokości 1500 THB. Kwota ta zostanie zwrócona w momencie wymeldowania. Po przybyciu do hotelu Goście zobowiązani są do okazania ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz potwierdzenia rezerwacji. Opuszczenie pokoju lub bungalowu po wyznaczonej godzinie wymeldowania wiąże się z koniecznością uiszczenia dodatkowej opłaty. Za wymeldowanie po 10:00 pobierana jest opłata w wysokości 50% kwoty należnej za pierwszy nocleg. Goście, którzy dokonają wymeldowania po godzinie 23:00, zostaną obciążeni opłatą w wysokości 100% ceny pierwszego noclegu. Goście zainteresowani organizowanym przez ośrodek transferem z przystani do obiektu proszeni są o wcześniejsze poinformowanie personelu o godzinie przybycia. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby wiek bez znaczenia płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, masaż, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, kąpiel stóp, basen, plaża, transfer, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
"Zalety: Świetny basen, pyszne koktajle w barze, bardzo mili barmani
Wady: Personel obsługujący recepcję bardzo niemiły, arogancki. Panowie nie zachowywali się jak gospodarze, raczej jakby byli tam za karę. Niepomocni i powtórzę raz jeszcze - aroganccy. Pokoje bardzo ciemne, położone bardzo ciasno. Można powiedzieć, że nie było okien - dwa małe okna wychodzące na ścianę były zaklejone folią, jedno większe praktycznie nie istniało- nie było szyby, tylko okiennice, które musiały być cały czas zamknięte, bo na zewnątrz latało milion komarów, a nad łóżkiem nie było moskitiery."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: