
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Sugar Marina Hotel CLIFFHANGER Aonang - SHA Extra Plus jest usytuowany 15 minut spacerem od plaży i oferuje stylowe pokoje oraz całoroczny odkryty basen. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono bezpłatne WiFi. Pokoje są klimatyzowane, stylowo urządzone i wyposażone w drewniane elementy wystroju oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest czajnik elektryczny. W łazience zapewniono prysznic z ciepłą wodą, szlafroki i bezpłatny zestaw kosmetyków. Na miejscu dostępna jest całodobowa recepcja. Posiłek można zjeść w restauracji lub w zaciszu własnego pokoju. W okolicy obiektu można znaleźć wiele innych lokali gastronomicznych. Plaża Nopparat Thara jest oddalona od obiektu o 10 minut jazdy. Najbliższe lotnisko – Krabi – dzieli od niego odległość około 25 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, fitness, basen, plaża, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Hotel miałby potencjał. Ale jest wiele niedociągnięć.
Wady: Czystość. Hotel prawdopodobnie nigdy dokładnie nie został wyczyszczony. W łazience dużo kamienia i grzyba. Popsuta półka na kosmetyki. Meble poobijane, uszkodzone. Firanki ze starymi plamami, obicie łóżka czy drzwi łazienki posiadające stare, dawno zaniedbane plamy. Grzyb na ścianach. Nawet winda była brudna i nie sprzątana od miesięcy, jak nie lat (kąty i zakamarki miały przyschnięty brud). Zakłamana wielkość pokoju: był dużo mniejszy niż opisywane 32 m2. Brak szafy aby rozwiesić pomięte ubrania. Basen w naszym budynku zacieniony, brak nasłonecznienia, więc korzystałyśmy z basenu w drugim budynku: spróchniałe deski tarasowe, odpadający kamień, którym był wyłożony basen, drabinki popsute, chwiejne, można było je sobie wyciągnąć gołymi rękami.
Otrzymałyśmy pokój przy wspólnym dzielonym balkonie, którego drzwi były popsute, nie dało się ich zamknąć, czyli każdy mógł wejść do nas. Po zgłoszeniu otrzymałyśmy inny pokój, na tym samym poziomie z działającymi drzwiami ale w dużo gorszej kondycji czystości.
Od samego booking również nie otrzymałyśmy żadnego wsparcia, nic poza tym, co same ustaliliśmy z nimi: czyli zaproponowali nam zmianę standardu pokoju za dodatkową opłatą pomimo tak wielu niedociągnięć. Dodatkowo przedostatniego dnia naszego pobytu nasza karta do pokoju została dezaktywowana ponieważ nie sprawdzili dat naszego pobytu.
Uważamy, że nie jest to jakość godna hotelu, który nazywa siebie 4 gwiazdkowym."
"Zalety: Czystość"
"Wady: Od 8 pukanie do drzwi, żeby wysprzątać pokój. Bar miał być otwarty, a przez tydzień naszego pobytu nigdy nie został otwarty. Bardzo ciemno w pokoju."
"Zalety: Bardzo wygodne, szerokie łóżka, smaczne sniadania. Hotel praktycznie w centrum, po wyjściu z budynku dostep do restauracji i sklepów. Codzienne sprzątanie pokoi, wymiana recznikow. Regularnie uzupelniane butelki wody.
Wady: Recepcja w innym budynku."
"Zalety: Wyśmienite śniadania, duży wybór i codziennie coś nowego. Pokoje przestronne, czyściutkie, łóżko ogromne i wygodne, bardzo miło ze w standardzie jest set plażowy. Zdecydowanie polecam 🫶🏼
Wady: Niezbyt czyste łazienki w lobby, kontakty za daleko od łóżek"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: