
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Sea Seeker Krabi Resort - SHA Extra Plus położony jest w miejscowości Ao Nang Beach i zapewnia centrum fitness, ogród, taras oraz bar. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, klub dla dzieci oraz bezpłatne WiFi. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, czajnik, sejf, telewizor z płaskim ekranem, balkon oraz prywatną łazienkę z prysznicem. Pokoje wyposażone są w szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne i amerykańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Ao Nang Beach – 800 m, Plaża Pai Plong Beach – 1,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Krabi, znajduje się 24 km od obiektu Sea Seeker Krabi Resort - SHA Extra Plus.
Uwaga: imię i nazwisko właściciela karty kredytowej, która została użyta do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z danymi Gościa zatrzymującego się w obiekcie.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą THB 600 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, zjeżdżalnia wodna, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, basen dla dzieci, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
"Zalety: Przepyszne śniadania, pokoje sprzątane codziennie, woda uzupełniana codziennie, dla nas idealnie !"
"Zalety: Bardzo dobra organizacja wszystkich udogodnień. Hotel ma nawet własną aplikację za pośrednictwem której można zapisać się na zajęcia z jogi czy pilatesu, sprawdzić całą ofertę hotelu
Wady: Odległość od plaży jest dość spora, ale co godzinę kursuje transport na plażę"
"Zalety: Polecam obiekt Sea Seeker, bardzo dobra jakość w porównaniu do ceny. Miły personel, wiele udogodnień. Jest kawałek od plaży, ale bardzo blisko są dobre miejsca z jedzeniem oraz sklepy. Zatrzymaliśmy się na pare dni podczas naszej podróży poślubnej, hotel przygotował dla nas niespodziankę co było bardzo miłe. Zdecydowanie polecam to miejsce."
"Wady: W Sea Seeker byłam 4 lata temu i podobał mi się pobyt, dlatego postanowiłam tutaj wrócić na miesiąc miodowy. Niestety obsługa zrobiła wszystko, aby popsuć to dobre wrażenie od pierwszych chwil. Dostałam pokój w którym bardzo śmierdziało z wentylacji. Smród był naprawdę koszmarny. Dodatkowo dostałam dzielony pokój z drzwiami pomiędzy, przez co wszystko słyszałam, co mówili moi znajomi w drugim pokoju. Panie w repecji zignowali moje uwagi twierdząc, że nie mogą zmienić pokoju na taki, w który spędzę 3 noce, ponieważ hotel jest pełny i nie mają wolnych pokoi. Dopiero, gdy pokazałam im, że na bookingu są wolne pokoje, przenieśli mnie do innego pokoju i po godzinie kłótni. Moi znajomi zapłacili za pokój z widokiem na klif 2600 BHT, chcieli zmienić pokój za taki, który aktualnie był również dostępny na booking.com, za 2800 BHT, lecz w recepcji powiedzieli, że upgrade kosztuje 800 BHT za noc!!! Pokazałam ceny z bookingu i powiedziałam, że upgrade pownien kosztować 200 BHT i nie jest to fair, na co odpowiedzieli, że taka cenę mają w systemie i tylko taką mogą zaproponować. Żałuję, że wybrałam się tutaj kolejny raz i poleciłam znajomym, którzy również nie są zadowoleni. Teraz, gdy jestem w innym pokoju, stresują się, że za drzwiami będą mieć obce osoby (o ile komuś nie będzie przeszkadzał ten smród), które będą się głośno zachowywać. Dzielony pokój powinien być dla rodziców z dziećmi, a nie dla 2 niezależnych par. Nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącą obsługą, która zamiast rozwiązać problem, zaproponować upgrade przynajmniej w uczciwej cenie kłamie, że hotel jest obłożony i obraża inteligencję gości myśląc, że nie da się tego sprawdzić. Wspomnę jeszcze, że check-in jest od 3 PM, a my przyjechaliśmy o 5 PM i pół godziny czekaliśmy na pokoje, bo nic nie było przygotowane. Podczas śniadania były wyłączone ekspresy do kawy. Zdecydowanie odradzam!!!"
"Wady: W Sea Seeker byłam 4 lata temu i podobał mi się pobyt, dlatego postanowiłam tutaj wrócić na miesiąc miodowy. Niestety obsługa zrobiła wszystko, aby popsuć to dobre wrażenie od pierwszych chwil. Dostałam pokój w którym bardzo śmierdziało z wentylacji. Smród był naprawdę koszmarny. Dodatkowo dostałam dzielony pokój z drzwiami pomiędzy, przez co wszystko słyszałam, co mówili moi znajomi w drugim pokoju. Panie w repecji zignowali moje uwagi twierdząc, że nie mogą zmienić pokoju na taki, w który spędzę 3 noce, ponieważ hotel jest pełny i nie mają wolnych pokoi. Dopiero, gdy pokazałam im, że na bookingu są wolne pokoje, przenieśli mnie do innego pokoju i po godzinie kłótni. Moi znajomi zapłacili za pokój z widokiem na klif 2600 BHT, chcieli zmienić pokój za taki, który aktualnie był również dostępny na booking.com, za 2800 BHT, lecz w recepcji powiedzieli, że upgrade kosztuje 800 BHT za noc!!! Pokazałam ceny z bookingu i powiedziałam, że upgrade pownien kosztować 200 BHT i nie jest to fair, na co odpowiedzieli, że taka cenę mają w systemie i tylko taką mogą zaproponować. Żałuję, że wybrałam się tutaj kolejny raz i poleciłam znajomym, którzy również nie są zadowoleni. Teraz, gdy jestem w innym pokoju, stresują się, że za drzwiami będą mieć obce osoby (o ile komuś nie będzie przeszkadzał ten smród), które będą się głośno zachowywać. Dzielony pokój powinien być dla rodziców z dziećmi, a nie dla 2 niezależnych par. Nigdy nie spotkałam się z tak lekceważącą obsługą, która zamiast rozwiązać problem, zaproponować upgrade przynajmniej w uczciwej cenie kłamie, że hotel jest obłożony i obraża inteligencję gości myśląc, że nie da się tego sprawdzić. Wspomnę jeszcze, że check-in jest od 3 PM, a my przyjechaliśmy o 5 PM i pół godziny czekaliśmy na pokoje, bo nic nie było przygotowane. Podczas śniadania były wyłączone ekspresy do kawy. Zdecydowanie odradzam!!!"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: