
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Wady: Przed 8 rano rozpoczęto bardzo głośny remont wiertarkami i innymi urządzeniami - wiadomo remonty muszą być przeprowadzane ale mogłyby się odbywać w późniejszych godzinach żeby można było troszkę dłużej pospać."
"Wady: Czysto i komfortowo. POLECAM !"
"Zalety: Niska cena bardzo przyciąga, 70zl za noc w nawet czystym pokoju to duży plus. Podobała mi się ilość wieszaków w pokoju i duże łóżko. Obsługa miła i pomocna, ale trzeba ich szukać gdy potrzeba :D
Wady: Bardzo, ale to bardzo miękki materac, strasznie bolą plecy następnego dnia. Pościele i poszewki czyste, ale poduszki i kołdra by się przydały pewnie nowe. W pokoju faktycznie słychać wszystko co mówią na kuchni piętro niżej, czasem sypną sierczystymi przekleństwami :) Brakowało mi biurka by postawić laptopa do pracy."
"Zalety: Miłe Panie z obsługujące nas przy stole.
Wady: 1. Ulokowano nas w innych pokojach niż zamówione.- gorszych.
2. Okna wychodziły na parking.
3. Słychać odgłosy z kuchni od 5.00 rano, gdyż główną funkcją miejsca jest catering. Język osób na kuchni - nieparlamentarny. Treść rozmów jak i stosowane "przecinki" doskonale słyszalne, bez najmniejszego wysiłku z naszej strony. Wręcz przeciwnie trzeba było postarać się, by nie słyszeć przekazywanych sobie przez obsługę treści.
4. Łóżko dwuosobowe miało bardzo miękki, niewygodny materac.
5. Niewygodny prysznic.
6. Ręczniki mocno zniszczone, podobnie koce.
7. Bardzo cienka pościel.
8. Umieszczenie kaloryferów kuriozalne. Jak już grzały to nie dało się koło nich spać.
9. Ogrzewanie włączono dopiero po interwencji pomimo dużego chłodu w nocy.
10. Nie było baru (jak napisano w bookingu) tylko gotowe śniadania, z dnia na dzień coraz gorszej jakości.
11. Nie dostaliśmy rachunku czy paragonu za kolacje, a pani chciała jedynie gotówkę - ciekawostka dla urzędu skarbowego.
12. Pokoje nie wyciszone
13. Wyposażenie aneksu kuchennego ograniczone do minimum.
14. Pani pracująca na recepcji prowadziła rozmowy przez telefon ustawiony na system głośnomówiący, krzycząc do niego. Na uwagę, że nie pozwala nam odpocząć machnęła ręką na znak, że jej przeszkadzamy. Kuriozum.
15. Okres świetności budynek ma już dawno za sobą.
16. Nie prawdą jest, że są dostępne miejsca parkingowe (informacje z bookingu). Po przyjeździe samochód pozostawiliśmy we wjeździe (jedyne miejsce) w efekcie musieliśmy przestawić samochód o 6.00 rano by mógł wyjechać jeden z samochód z cateringiem. Przy wyjeżdżaniu z parkingu musieliśmy poprosić by przesunął się kolejny z samochodów cateringowych i poczekać aż Panie skończą przedłużającą się rozmowę towarzyską. Od razu wiadomo na czym miejsce zarabia i co jest najważniejsze. Tylko po co w takim razie wynajmować pokoje skoro gości na każdym kroku traktuje się jak zło konieczne."
"Zalety: Polecam 100%"
"Zalety: Stosunek ceny do jakości
Wady: Zapadający się materac w pokoju nr 1"
"Zalety: Wiele rzeczy.
Najbardziej łazienka i łóżko. 7"
"Zalety: Położenie - cisza.
Wady: Pokoje na piętrze - wokół wszystkich pokojów jeden balkon po którym spacery urządzają inni goście zaglądając w okna sąsiadom. Sama rozkosz. Personel nieprzygotowany na przyjęcie gości mimo wcześniejszej rezerwacji - godzina oczekiwania na odbiór pokoju. Pokoje sprzątane dopiero po przybyciu gości."
"Wady: Na bookingu wpisane zameldowanie do godziny 22.00. O godzinie 20.30 zamknięte brak jakiegokolwiek kontaktu pod numerem telefonu. Kontakt na booking taki, że napisałem do nich prośbę o zwrot pieniędzy, ale nie odpisali. Stanowczo odradzam."
"Zalety: Pokój był ładny, czysty i dobrze wyposażony.
Wady: Miałam zarezerwowany pokój 4-osoby, dostałam 2-osobowy. Gdy chciałam to wytłumaczyć, to nie mogłam „trafić” na odpowiednią osobę. W szafie znalazłam stare i śmierdzące buty. Śniadanie miało być w formie bufetu. Każdorazowo dostawałam talerz, bez wyboru. Największym problemem było trafić na kogoś z personelu w restauracji. Nie raz musiałam wejść do kuchni lub kilkukrotnie, głośno wołać."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: