
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ośrodek ten oferuje przestronne apartamenty typu suite i utrzymany jest w tematyce tropików. Obiekt zapewnia także odkryty basen z piaskowym dnem oraz siłownię. Położony jest on 4 km od ulicy Las Vegas Strip i kasyna MGM Grand. W cenę zakwaterowania wliczono lekkie śniadanie kontynentalne, składające się z bajgli, owoców i kawy. Wszystkie apartamenty wyposażone zostały w odtwarzacz DVD, telewizor z dostępem do kanałów kablowych, kuchenkę mikrofalową, lodówkę i zlewozmywak. Każdy z nich utrzymany jest w stylu tropikalnym i ma drewniane meble. Niektóre apartamenty obejmują kompletnie urządzoną kuchnię. Na otoczonym tropikalnymi ogrodami dziedzińcu ośrodka znajdują się kryte strzechą chatki przy basenie oraz sprzęt do grillowania. Ośrodek Tahiti dysponuje także polem golfowym putting green i wanną z hydromasażem na świeżym powietrzu. ObiektTahiti All-Suite Resort zapewnia Gościom możliwość wypożyczenia samochodu oraz usługę konsjerża. Oferuje on także bezpłatny transfer na bulwar Las Vegas Strip, który kursuje o wyznaczonych porach. Międzynarodowe lotnisko McCarran w Las Vegas oddalone jest od ośrodka o 8 km. Z obiektu w 15 minut dojechać można do kompleksu handlowego Las Vegas Premium Outlets.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Cena zakwaterowania obejmuje cotygodniowe sprzątanie. Codzienne sprzątanie jest dostępne za dodatkową opłatą.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, automat z napojami, automat z przekąskami, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości
"Zalety: W miarę porządny pokój, ale denerwujące były wszędzie samozatrzaskujace się drzwi, szczególnie te przy basenie.
Wady: Nie podobało mi się to, że pobrano mi depozyt podwójnie i oddano mi tylko jeden. Napisałam wiadomość do hotelu, ale wygląda na to, że mnie zignorowano. Personel miał problem z pobraniem depozytu z moich dwóch norweskich kart (na których były pieniądze) i jedna z pań powiedziała, że powinnam się skontaktować z moim bankiem. W niedzielę i kiedy w Norwegii był środek nocy 🙄. W końcu się im udało, ale zabrały mi więcej niż powiedziały. Jeżeli mają problemy z zagranicznymi kartami, to niech nie zapraszają zagranicznych turystów, zamiast okradać ich potem z pieniędzy 😠 Więcej się tam w każdym razie nie zatrzymam. Właśnie tylko ze względu na to!"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: