
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt My Home Unawatuna, położony w miejscowości Unawatuna, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, obsługę pokoju i całodobową recepcję. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Bonavista – 1,8 km. Na miejscu zapewniono balkon oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono taras, 3 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 3 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Jungle Beach – 2,3 km, Plaża Unawatuna Beach – 2,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Koggala, znajduje się 10 km od obiektu My Home Unawatuna. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: