Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Sri Lanka Hotele Trincomalee Shan Guest And Restaurant Nilaveli

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Namaste Nilaveli ***
(w odległości 0.1 km)
Jeys Place
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Ładnie zadbany choć niewielki ośrodek ( nam to akurat pasowało) , personel zawsze gotowy do wszelkiej pomocy. Denis fantastycznie gotował. Do plaży 10 min spacerkiem, lecz plaża niestety brudna i brak jakichkolwiek leżaków czy parasoli. Ogólnie wybraliśmy ten obiekt na trzy noce opierając się na opiniach, i .... nie zawiedliśmy się.. Wady: Niestety kompletny brak ciepłej wody ?! Nie awaria, po prostu w ogóle nie ma podłączonej ciepłej wody." ~Miroslaw
Coconut Leaf Shadow Guest
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Ładne podwórko, czystość, miła obsługa, dobre śniadania w restauracji na terenie, niedaleko do plaży." ~Jacek
Jeys Place
(w odległości 0.1 km)
Sunstar Nilaveli
(w odległości 0.2 km)
"Zalety: Super lokalizacja i widok na basen. Bardzo pomocny personel. Chyba jeden z lepiej prezentujących się hoteli w okolicy plaży. Wady: Basen nie był do końca wyczyszczony, nie zachęcał do kąpieli. Niemniej, plaża jest niedaleko ;)" ~Karolina

Shan Guest And Restaurant Nilaveli

Shan Guest And Restaurant Nilaveli - standard 0*
31010 Trincomalee, No. 577 H, Beach Road, Nilaveli
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
7.7/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 1 Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 2 Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 3 Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 4 Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 5 Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 6 Shan Guest And Restaurant Nilaveli – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Obiekt Shan Guest and Restaurant Nilaveli, usytuowany w miejscowości Trikunamalaja, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Nilaveli Beach – niecały kilometr. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję, restaurację oraz plac zabaw. Obiekt jest idealnym wyborem dla alergików. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pigeon Island National Park – 3,7 km. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na basen. Pościel i ręczniki są zapewnione. Goście mają do dyspozycji część wypoczynkową. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażono również w konsolę PS3. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Velgam Vehera – 8 km, Kanniya Hot Springs – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko China Bay, znajduje się 20 km od obiektu Shan Guest and Restaurant Nilaveli. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą US$5 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, nurkowanie z rurką, pokoje dla alergików, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, wysoka toaleta, basen z widokiem, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, basen dla dzieci, basen, piesze wycieczki, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek