
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Bluewind Resort, usytuowany w miejscowości Tangalle, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz prywatną plażę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Goyambokka Beach – 500 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Weherahena Buddhist Temple ( 31 km), Tangalle Lagoon ( 4 km), Mulkirigala Rock Monastery ( 4,8 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Naturalna fontanna Hummanaya – 11 km.
Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na morze. Pościel i ręczniki są zapewnione. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne Wi-Fi. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę i czajnik.
Serwowane jest śniadanie à la carte, pełne angielskie/irlandzkie i amerykańskie.
Personel recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicy i pomoże Gościom zaplanować ich pobyt.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fort Matara – 34 km, Matara Railway Station – 35 km. Lotnisko Lotnisko Mattala Rajapaksa znajduje się 59 km od obiektu.Ważna informacjaW obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Tak
Opłata za zwierzęta: Bez opłat
OgólneZwierzęta domowe są akceptowane
Pokoje dla niepalących
Pokoje rodzinne
Całkowity zakaz palenia
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieRekreacjaPrywatna plaża
Lokalizacja przy samej plaży
Plaża
Piesze wycieczki
Happy hour
Wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkachUsługiCałodobowa recepcja
PralniaPosiłki i napojeBufet z potrawami dla dzieciInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiOkolicaOgród
Taras
Sprzęt do grillowania
Meble ogrodoweParkingParking
Bezpłatny parking
Parking na miejscu
Prywatny parking
Parking w garażuUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Dostęp do personelu medycznego
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Maseczki dla gościDystans społecznyBezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscachSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: