
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Grand Serendib Hotel położony jest w znakomitej lokalizacji w miejscowości Kandy i oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również taras. Na terenie hotelu dostępny jest odkryty basen, a z okien roztacza się widok na miasto. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji lub wypić drinka w barze. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się część wypoczynkowa, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych, sejf oraz prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w czajnik, a z niektórych pokoi roztacza się widok na basen. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W pobliżu obiektu Grand Serendib Hotel znajdują się liczne atrakcje, takie jak Świątynia Sri Dalada Maligawa, Muzeum w Kandy i Kandy View Point.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen bez krawędzi, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: