
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartment Židana marela - Attic with a View, położony w miejscowości Kranjska Gora, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi i usługę konsjerża. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum informacyjne Triglavskiego Parku Narodowego – 26 km. W okolicy apartamentu panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, narciarstwa i jazdy na rowerze. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Oferta obiektu obejmuje przechowalnię sprzętu narciarskiego. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Waldseilpark - Taborhöhe – 36 km, Landskrona (twierdza nad Newą) – 36 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lublana, znajduje się 63 km od obiektu Apartment Židana marela - Attic with a View.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartment Židana marela - Attic with a View o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, parking na miejscu, prywatny parking, plac zabaw, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: