
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Tri Vody Demänovská Dolina, usytuowany w miejscowości Liptowski Mikułasz, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Demianowska Jaskinia Lodowa – 2,6 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Oferta hotelu obejmuje bezpłatne WiFi, jak również płatny transfer lotniskowy. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się ekspres do kawy oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a w niektórych pokojach zapewniono kuchnię z piekarnikiem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W obiekcie serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Okolica jest popularna wśród miłośników narciarstwa i jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park wodny Tatralandia – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poprad-Tatry, znajduje się 57 km od obiektu Tri Vody Demänovská Dolina.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Tri Vody Demänovská Dolina o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 2 lub więcej lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: