
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Bliss Hotel Praslin, usytuowany w miejscowości Grand'Anse Praslin, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Grand Anse Praslin – kilka kroków od obiektu. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Anse Citron ( 2,7 km), Vallee de Mai Nature Reserve ( 4,6 km), Praslin Museum ( 10 km). Na terenie hotelu działa włoska restauracja. Goście mogą także korzystać z bezpłatnego WiFi. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, lodówkę, minibar, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też taras i prywatną łazienkę z prysznicem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W obiekcie Goście mogą grać w bilard. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu oraz nurkowania z rurką. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fond Ferdinand – 11 km, Rita's Art Gallery and Studio – 12 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Praslin, znajduje się 1 km od obiektu Bliss Hotel Praslin.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bliss Hotel Praslin o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Obiekt nie jest położony na głównej wyspie. Transfer między wyspami podlega dodatkowej opłacie. KARTY KREDYTOWE NALEŻĄCE DO OSÓB TRZECICH NIE SĄ AKCEPTOWANE. Ze względów bezpieczeństwa PODCZAS ZAMELDOWANIA NALEŻY OKAZAĆ KARTĘ KREDYTOWĄ, KTÓREJ UŻYTO DO ZAGWARANTOWANIA REZERWACJI. Jest to konieczne w celu dokończenia preautoryzacji i/lub weryfikacji danych właściciela karty. W przypadku braku tej karty konieczne będzie dokonanie płatności w inny sposób. Konieczne będzie sfinalizowanie preautoryzacji i/lub weryfikacja właściciela karty. W przypadku braku tej karty konieczne będzie dokonanie płatności w inny sposób. Wcześniejsze zameldowanie i późne wymeldowanie objęte są dodatkową opłatą w następującej wysokości: – zameldowanie przed 14:00 i wymeldowanie do 16:00: 50% ceny pokoju – zameldowanie przed 10:00 i wymeldowanie po 16:00: 100% ceny pokoju. Cena zakwaterowania w dniach 24 i 31 grudnia obejmuje obowiązkową opłatę za uroczystą kolację. Opłata ta wynosi 85 EUR za osobę i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. W związku z pandemią COVID-19 wprowadzono następujące środki bezpieczeństwa: Zgodnie z wytycznymi lokalnych władz ds. zdrowia oferowane przez nas usługi i godziny otwarcia restauracji, barów i spa mogą ulec zmianie. – Przed podróżą na Seszele należy na bieżąco sprawdzać informacje na stronie http://tourism.gov.sc/, aby uzyskać najnowsze wytyczne dotyczące podróżowania. O zezwolenie na wjazd do kraju należy wystąpić za pośrednictwem aplikacji „Seychelles Travel Authorization”. – Wymagane jest zaświadczenie o negatywnym wyniku testu PCR na COVID-19, wydane przez akredytowane laboratorium. Test należy wykonać do 72 godzin przed odlotem. – Goście muszą posiadać ważne przez cały okres pobytu na Seszelach ubezpieczenie turystyczne z pełnym ubezpieczeniem medycznym obejmującym opiekę medyczną w związku z pandemia koronawirusa COVID-19 i koszty związane z ewentualną kwarantanną. – Podczas zameldowania należy podać dane karty kredytowej (Visa/Mastercard) w celu zagwarantowania pokrycia ewentualnych szkód lub kosztów dodatkowych. – Podanie danych karty kredytowej jest obowiązkowe. W przeciwnym razie hotel dokona preautoryzacji karty kredytowej w kwocie 500 EUR. Za każdym razem, gdy limit wydatków zostanie osiągnięty Goście zostaną poproszeni o rozliczenie kosztów. Zwolnienie zablokowanych środków nastąpi w momencie wymeldowania. - POKOJE W DOMKU PRZY PLAŻY – możliwe jest zarezerwowanie wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia (Dzieci nie mogą przebywać w ogrodzie przy plaży, w pokojach typu superior przy plaży, pokojach typu deluxe przy plaży i apartamencie typu penthouse przy plaży)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 4 do lat 17 płacą € 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dorośli płacą € 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, zajęcia jogi, basen, plaża, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
"Zalety: hotel pięknie urządzony, nienajgorsze jedzenie w hotelowej restauracji, bardzo dobre masaże !
Wady: nie polecam na sezon w lipcu - plaże nie nadaje sie do pływania z powodu glonów - co niezależne jest od hotelu - w innym sezonie na pewno jest dużo lepiej gdy można korzystać z plazy i oceanu"
"Zalety: klimat i styl hotelu"
"Zalety: Żółwie były najlepsza atrakcją!"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: