
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Savoy Seychelles Resort & Spa usytuowany jest przy plaży Beau Vallon. Na miejscu znajdują się 2 restauracje, bar, duży odkryty basen o powierzchni 700 m² oraz całodobowa recepcja. Dojazd samochodem z ośrodka do centrum miejscowości Victoria zajmuje 6 minut. Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi. Do dyspozycji Gości są nowoczesne, przestronne pokoje i apartamenty typu suite z balkonem, klimatyzacją, minibarem oraz telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Z apartamentów typu executive suite roztacza się widok na ocean. W prywatnej łazience znajduje się prysznic, wanna i suszarka do włosów. W przypadku wynajęcia penthousu ośrodek zapewnia spersonalizowaną obsługę lokaja. W restauracji Pescado, z której roztacza się widok na basen, serwowane są wyborne dania. Lokal Grand Savoy zaprasza na obfite śniadania. W spa Savoy można poddać się rozmaitym masażom i zabiegom kosmetycznym. Spa obejmuje basen dla dorosłych, pawilon do jogi i 2 sauny. Dla rodzin z dziećmi przygotowano miniklub, który jest czynny codziennie. Na miejscu do dyspozycji Gości jest też kort tenisowy i centrum fitness. Personel ośrodka służy pomocą w organizacji wycieczek po wyspie Mahé i całodniowych wycieczek na inne wyspy. Obiekt oddalony jest o 5 km od ogrodu botanicznego. Dojazd samochodem z ośrodka na międzynarodowe lotnisko na wyspie Mahé zajmuje 25 minut.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Savoy Seychelles Resort & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W cenę zakwaterowania w dniach 24 i 31 grudnia wliczono opłatę za uroczystą kolację. Opłatę za każdego Gościa ponad maksymalną liczbę osób, dla których przewidziany jest dany pokój (w tym dzieci), należy uiścić oddzielnie. Podczas zameldowania należy okazać kartę płatniczą, której użyto do dokonania rezerwacji. W przypadku braku karty przedpłata zostanie zwrócona, a Goście zostaną poproszeni o uiszczenie płatności w inny sposób. Imię i nazwisko widniejące na karcie kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z danymi osoby zatrzymującej się w obiekcie. Ze względów technicznych wanna z hydromasażem jest tymczasowo nieczynna w apartamentach typu penthouse z panoramicznym widokiem. Obiekt przeprasza za wszelkie związane z tym niedogodności. Od 1 sierpnia 2023 roku na Seszelach obowiązuje nowa opłata mająca na celu wspieranie inicjatyw ekologicznych i zrównoważonego rozwoju. W związku z tym wszyscy odwiedzający Seszele będą zobowiązani do uiszczenia opłaty za osobę za noc. Płatność zostanie pobrana bezpośrednio w hotelu, aby ułatwić Gościom uiszczenie opłaty. Opłata wynosi 100 SCR za osobę za noc. Opłata NIE będzie miała zastosowania do obywateli i mieszkańców Seszeli, dzieci w wieku do 12 lat (odwiedzających obiekt) oraz członków załogi. Uwaga: w celu poprawy jakości świadczonych usług, od 1 listopada 2023 roku hotel zmieni godzinę wymeldowania. Od tej pory nową godziną wymeldowania dla wszystkich Gości jest 11:00.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Malownicze położenie
Bardzo miła obsługa wysoki standard pokoju
Częste sprzątanie
Bardzo dobre jedzenie"
"Zalety: Doskonała lokalizacja, pyszne jedzenie, czystość, wspaniała obsługa ! Polecam"
"Zalety: Wspaniała i przemiła obsługa, która w każdej chwili reagowała na nasze potrzeby,czyste pokoje, bardzo dobre położenie hotelu, bardzo dobre jedzenie. Abdelfatah i Olivia byli bardzo pomocni i przemili. Bardzo polecam to miejsce."
"Zalety: Basen i podesty do opalania
Wady: Brudne baseny dekoracyjne wokół hotelu, garderoba umiejscowiona w łazience, obsługa. A najważniejsze obiekt stosuje niedopuszczalne podwójne płatności - mimo, że hotel 7 lipca zablokował na moim koncie kwotę odpowiadającą pełnej płatności to dodatkowo ściągnął jeszcze raz taką samą kwotę w dniu przyjazdu. Musiałem się prosić o zwrot/ odblokowanie moich pieniędzy przez 6 dni !! Wiem, że jest to praktyka powszechnie stosowana, bo widzieliśmy i słyszeli rozmowy obsługi z innymi gośćmi !"
"Zalety: Obsługa"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: