
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Garni MB położony jest w nadmorskiej miejscowości Budva, zaledwie 350 metrów od plaży. Obiekt ten oferuje klimatyzowane pokoje z balkonem, jak również bezpłatny przewodowy dostęp do Internetu w holu. Hotelowa kawiarnia zaprasza na filiżankę pysznej kawy. Potrawy kuchni regionalnej serwowane są zarówno w restauracji, jak i na tarasie. W każdym z funkcjonalnie urządzonych pokoi znajduje się sejf, telewizor z dostępem do kanałów telewizji kablowej oraz łazienka z suszarką do włosów. Personel recepcji w hotelu MB służy pomocą przez całą dobę. Goście podróżujący samochodem mają do dyspozycji bezpłatny monitorowany parking.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Ładny, czysty apartament, codziennie sprzątany. Taras zadaszony, na nim stół i krzesła. Przemili właściciele, bardzo pomocni.
Wady: Śniadania smaczne ale mało urozmaicone. Być może z powodu tego, że było już po sezonie"
"Zalety: Przyjemny hotel, bardzo czysto w pokoju, smaczne śniadania. Parking hotelowy zamykany szlabanem."
"Zalety: dobrze położony , miła obsługa , dobre śniadanie"
"Zalety: Miła obsługa, parking podziemny
Wady: Wystrój pokoi"
"Zalety: dobre śniadania, lokalizacja tez ok, blisko do restauracji, choć kawałek do morza"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: