
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Vila Delta Travel - Mila 23 położony jest w miejscowości Mila Douăzeci şi Trei i oferuje ogród, taras oraz bar. Na terenie pensjonatu B&B działa europejska restauracja. Goście mogą także korzystać z bezpłatnego WiFi we wszystkich pomieszczeniach.
W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon. Wszystkie pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z suszarką do włosów.
Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne.Ważna informacjaDojazd do obiektu samochodem nie jest możliwy. Do obiektu Vila Delta Travel można dotrzeć publicznym promem lub prywatną łodzią należącą do hotelu.
Goście, którzy chcieliby zarezerwować transfer prywatną łodzią, proszeni są o poinformowanie personelu obiektu o planowanej godzinie przyjazdu przynajmniej 1 dzień przed przybyciem. Personel obiektu zorganizuje transfer z miasta Tulcza. Transfer nie jest wliczony w cenę zakwaterowania. Opłatę dodatkową należy uiścić na miejscu.
Opłatę za wstęp do rezerwatu przyrody Delta Dunaju można uiścić jedynie w mieście Tulcza.
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie
OgólnePokoje rodzinne
Całkowity zakaz palenia
Klimatyzacja
Część przeznaczona dla palących
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieRekreacjaWędkowanie
Kajakarstwo
Piesze wycieczkiUsługiFaks / ksero
Transfer (dodatkowa opłata)
TransferPosiłki i napojeRestauracja
Bar
Specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie)InternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiOkolicaOgród
Taras
Taras słonecznyUsługi recepcjiMożliwe wystawienie fakturyUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Maseczki dla gościDystans społecznyBezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscachSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: