
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ia Orna and Maeva Come and live the unique experience of Eden Taha’a We open the doors of our lost paradise to you. Out of sight and far from the large classic hotel structures, off the beaten track and out of time, choose our eco-responsible and autonomous private island off the coast of Taha’a, the vanilla island. A new paradise awaits you with its 5 traditional beach bungalows (over 100 m2 each) for an authentic and exclusive stay. The hotel is located on a private motu, a small islet on the edge of the reef barrier, it is surrounded by the clear and turquoise waters of the Taha'a lagoon, with its 5500 m2 of pure serenity, this isolated haven of peace guarantees you the charm of an unforgettable stay as close as possible to nature. Our private island has only 5 bungalows, including 4 Sunset bungalows with Bora-Bora view and 1 Sunrise bungalow with Huahine view, all with direct and private access to the lagoon so you can live this unique experience in complete peace and quiet. The Eden Taha’a is a real invitation to travel, let yourself be transported to this true luxury Robinsonade! EDEN Private Island TAHAA located nearby East Taha'a coral reef in French Polynesia. It is surrounded by a turquoise lagoon, where you can enjoy snorkeling, kayaking and paddle. The property is located a 10-minute boat ride from the main island Tahaa, and a 45-minute boat ride from Raiatea Airport (shuttle available between 9am and 4pm). The bungalows are feature a King or twin beds, a living area with a sofa, TV, mini bar, desk and tea/coffee. There is a dressing room with wardrobe, safety deposit box and ironing facilities for your convenience. The private bathroom offers a shower, separate toilet and hairdryer. Also featured in the bungalow are two terraces. One of the terraces features an outdoor hammock, while the second terrace has a table, deck chairs and private access to the lagoon, all with views of Bora Bora and the sunset. The on-site restaurant offers breakfast from 07:30-09:00, an a la carte lunch from 12:00-13:30 and a three-course gourmet dinner using French local products from 18:00-19:30. Price for half board( breakfast and dinner 3 courses) is 11650 CFP/person/day. The price of the group transfer is 5050 xpf / person / trip only from and to Raiatea island Please note the shuttle is only available from 8 a.m. to 3:30 p.m. Guests can also enjoy the on-site bar, open from 07:30-20:00. Free WiFi is offered at the bar and restaurant. Activities are available, organised by local guides from directly hotel and include vanilla plantation, pearl farm and rum distillery visits. The hotel also offers a laundry service a library and games.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu EDEN Private Island TAHAA o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Boat transfers are available to and from Raiatea Airport or Uturoa. The cost per transfer and per person is 5050F CFP one way. (50% offer for children under 12 years old) Boat Transfers are also available to and from Tahaa main island. Please inform the Hotel La Pirogue Api in advance if you want to use these services, using the contact details found on the booking confirmation.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 2 do lat 16 płacą CFP 3 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: