Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Peru Hotele Trujillo Hotel Central

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Hotel Central **
(w odległości 0.0 km)
Hotel Central
(w odległości 0.0 km)
Casa Andina Standard Trujillo Plaza ***
(w odległości 0.1 km)
Casa Andina Standard Trujillo Plaza ***
(w odległości 0.1 km)
Hotel Chimor ***
(w odległości 0.1 km)

Hotel Central

Hotel Central - standard 3*
Trujillo, Jr. Bolivar 355
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
7.8/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Hotel Central – zdjęcie 1 Hotel Central – zdjęcie 2 Hotel Central – zdjęcie 3 Hotel Central – zdjęcie 4 Hotel Central – zdjęcie 5 Hotel Central – zdjęcie 6 Hotel Central – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Featuring free WiFi throughout the property, Hotel Central offers accommodation in Trujillo, 100 metres from Archeology Museum. Free parking off-site and WiFi are available . Every room at this hotel is air conditioned, a flat-screen TV and private bathroom. Guests at Hotel Central will find a 24-hour front desk, touristic information, luggage storage and continental breakfast. There is private parking about 1 block away from the hotel. Trujillo Main Square is 300 metres from Hotel Central, while Trujillo City Cathedral is 300 metres away. The nearest airport is Cap. FAP Carlos Martínez de Pinillos International Airport, 10 km from the property.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Central o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Note that parking is only available from 9:00 to 20:00. There is no elevator. Based on local tax laws, Peruvian citizens (and foreigners staying more than 59 days in Peru) must pay an additional fee of 18%. To be exempt from this 18% additional fee (IVA), a copy of the immigration card and passport must be presented. Please note both documents are required for fee exemption. Guests who are not able to present both documents will be required to pay the fee. Foreign business travellers who require a printed invoice, will also be charged the additional 18% regardless of the length of their stay in Peru. This fee is not automatically calculated in the total costs for the reservation.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą US$8 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek