
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt THE VIADUCT WATERFRONT LUXURY - Views & Location! znajduje się w samym sercu miejscowości Auckland i zapewnia bezpłatne WiFi, klimatyzację, a także czajnik oraz piekarnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Masefield Beach – 2,7 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 2 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Personel recepcji chętnie udzieli niezbędnych informacji na temat okolicy. Na miejscu dostępny jest sprzęt do grillowania, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. W pobliżu obiektu THE VIADUCT WATERFRONT LUXURY - Views & Location! znajdują się liczne atrakcje, takie jak Port Viaduct Harbour, Centrum kongresowe SKYCITY Auckland i Wieża obserwacyjna Sky Tower. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Auckland, znajduje się 21 km od obiektu THE VIADUCT WATERFRONT LUXURY - Views & Location!.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu THE VIADUCT WATERFRONT LUXURY - Views & Location! o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 498 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 45 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku.
Dzieci 1 rok płacą NZD 50 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wieczorne rozrywki, tylko dla dorosłych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: