Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Nowa Zelandia Hotele Auckland Auckland Airport Kiwi Hotel

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Auckland Airport Kiwi Motel **
(w odległości 0.0 km)
Auckland Airport Kiwi Hotel ***
(w odległości 0.0 km)
Auckland Airport Kiwi Hotel ***
(w odległości 0.0 km)
Auckland Airport Kiwi Motel ***
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Wygodny transfer z lotniska. Restauracja na miejscu." ~Maciej
Kiwi Airport Backpackers
(w odległości 0.1 km)

Auckland Airport Kiwi Hotel

Auckland Airport Kiwi Hotel - standard 3*
2150 Auckland, 150 Mckenzie Road, Mangere
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
7.0/10 1917 opinii
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 1 Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 2 Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 3 Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 4 Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 5 Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 6 Auckland Airport Kiwi Hotel – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Auckland Airport Kiwi Hotel is just a 10 minutes drive from Auckland Airport. There is a free Airport Shuttle Service available (Yellow Bus) for all our guests. All rooms include an AC, Sky TV, tea & coffee making facilities. Guests can enjoy 10GB of free WiFi per stay and have a 24 Hour Front Desk service available. Each room has its own en-suite bathroom. There is Free parking available onsite for all our guests. The Hotel has an excellent in-house Restaurant, McKenzie Bar & Restaurant, with Continental, Asian and local NZ Cuisine specialties. The hotel is located 17 km from downtown Auckland and 11 km from Manukau City. Non-refundable rate plans will continue to be charged the full accommodation cost within 24-hours of booking being made as per standard policy. No changes or modifications will be accepted on these rate plans. Cancellations or modifications on Flexible Rate plans must be received by 24 hours prior to check-in time in order to avoid any administration/service charges. Cancellations or modifications received after this time will incur an administration/service charge equivalent to one night’s accommodation cost per room booked.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Auckland Airport Kiwi Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 150 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. that there is a 3.15 % charge when you pay with a credit or debit card. Please note that guests are required to present a valid photo ID and credit card upon check in. The photo ID and credit card must be in the same name as the guest's name on the booking confirmation. In absence of valid credit card (not Visa Debit) $150 refundable bond payable. Minimum age for check in is 18 Years. Guests must present Proof of full Covid-19 vaccination granted via Government of New Zealand.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą NZD 25 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości

Opinie użytkowników Hotele.pl

6.00/10
28.01.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Zaletą hotelu jest niewielka odległośc od lotniska oraz shuttle bezpłatny który zawiezie i odwiezie-dość dobrze oznaczony i przyjeżdzający o czasie .Pomocna obsługa w recepcji.(pytaliśmy o mozliwość dostania się do centrum-przedstawił nam różne opcje-ale najkorzystniej wychodzi wybrać się uberem-koszt dojazdu do sky tower to ok 40NZ) Możliwośc zostawienia bagażu przed zameldowaniem
Wady: Motel już starawy,pokój rodzinny który mieli znajomi był trochę odnowiony-wyglądał lepiej.Ale nasz 3 os- brudne ,stare sprzęty,zasłony,strach było siadac na krześle...Na stronie tego nie widać. I śniadanie-wybraliśmy ten hotel jako transferowy między lotami-więc patrzyliśmy na transfer i śniadanie ( bo kuchnia słabo zaopatrzona w pokoju, pojedyncze naczynia).Jest informacja że śniadanie jest od 7.00 i tak się wybraliśmy -bo o 7.38 mieliśmy transfer na lotnisko. Jak przyszliśmy do restauracji to jeszcze nic nie było.. Obsługa zaskoczona powiedziała że za 10 min-więc poszliśmy wziąć juz walizki z pokoi do recepcji żeby nie tracić czasu.. pojawił się tylko chleb tostowy i masło,dżem. resztę donosili w trakcie-ogólnie marnie(kilka plasterków żółtego sera i wędliny,kilka kawałków pomidora i ogórka, potem jeszcze banany i jabłka, które wzięliśmy na wynos bo już podjeżdzał shuttle..." ~Ewa

Pokaż wszystkie opinie
Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek