
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Świetna lokalizacja.
Wady: Pokoje dość ciemne, widac już lata użytkowania tego hotelu."
"Zalety: Śniadanie,lokalizacja"
"Zalety: idealny hotel na służbowe podróże
Wady: brak"
"Zalety: Lokalizacja hotelu jest niewątpliwym atutem i na plus zasługuje na pewno wyposażenie pokoju.
Wady: Obsługa w hotelu pozostawia wiele do życzenia, począwszy od maila, w którym zapytaliśmy o to jak najprościej dotrzeć z lotniska (odpowiedź, cyt. "by train"), przez proces meldowania (dwukrotnie mailownie prosiliśmy o osobne łóżka, a pani w recepcji powiedziała, że o niczym nie wie i nie obiecuje, że taki pokój jest dostępny), na obsłudze w trakcie kończąc. Hotel może i jest ładnie wyposażony, ale to moloch, w którym czujesz się obcym człowiekiem niczym w najgorszej korporacji. Jako członek klubu Accor podróżuję regularnie po większych i mniejszych hotelach o różnych standardach i poziom obsługi w tym hotelu nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Jestem zawiedziony pobytem, biorąc pod uwagę cenę noclegu. Następny razem na pewno nie zdecyduję się na nocleg w tym hotelu."
"Zalety: Znakomita lokalizacja w centrum Oslo. Krótki spacer dzieli hotel od dworca centralnego, stacji metra i przystanków tramwajowych i autobusowych. Wyśmienite śniadanie z bufetem, który zadowoli wszystkie gusta. Doskonała miejscówka na krótką wizytę w stolicy Norwegii."
"Zalety: Lokalizacja idealna, śniadania jedne z najlepszych jakie jadłem w hotelach w Europie. Świetna siłownia, TV, łazienka, ogólnie wygląd hotelu. Bardzo blisko do dworca, obok wiele sklepów i restauracji.
Wady: Minus to sąsiedztwo wielu klubów i hałas w nocy piątek/sobota do 4 rano dobiegający z dyskotek i ulicy pełnej imprezowiczów. Bardzo mały basen. Bardzo małe najtańsze pokoje, moim zdaniem za małe na 2 osoby."
"Zalety: Śniadanie i lokalizacja to najwieksze zalety hotelu.
Wady: Basen nie jest basenem tylko wanną. Sauna sucha nie dziala - podobno od kilku miesięcy.
Zarezerwowałyśmy pokój z 2 łóżkami, w hotelu okazało się, ze takie pokoje są wyprzedane i możemy dostać pokój Superior z 2 łóżkami, ale oczywiście za dopłatą 300 NOK/doba."
"Zalety: Bardzo dobry hotel! Super działa automatyczny check in i check out, z którego korzystaliśmy. Szybko, sprawnie i bez kolejek.
Genialne śniadanie, bardzo duży wybór i doskonała obsługa, pomimo dużej ilości osób w hotelu.
Wady: Trochę mały pokój, ale to niewielki minus biorąc pod uwagę całokształt."
"Zalety: świetna lokalizacja, bardzo wygodne pokoje"
"Zalety: Świetny design i wygląd hotelu. Znakomite śniadania z ogromnym wyborem. Rewelacyjna lokalizacja w samym centrum i blisko do dworca kolejowego. Świetna obsługa. Telewizor w pokoju z łatwością można podłączyć do Spotify albo netflixa którego można oglądać w swoim języku. Kostkarka na w korytarzu <3. Dobrej jakości kosmetyki w toalecie. Pokoje są niesamowicie wyciszone i nie słychać kompletnie żadnych dźwięków. Materac jest tak miękki, że człowiek czuję się jak na łóżku wodnym. Dobrze wyposażone siłownie oraz dwie sauny.
Wady: Wybieraliśmy hotel aby posiadał basen, a niestety poinformowano nas telefonicznie, że basen działa i bez żadnych restrykcji można z niego korzystać. na miejscu okazało się, że jest wyłączony z użytku. co bardzo nas zniesmaczyło. Do tego wielkość basenu też jest strasznie mała i raczej to oczko wodne do popluskania się.
Sprzątanie pokoju daje trochę do życzenia, podczas naszego pobytu podłoga nie została odkurzona ani razu.
Raz nawet zastaliśmy poduszkę na ziemi po powrocie do hotelu.
Brak patyczków do uszu/wacików, jedynie podstawowe kosmetyki i chusteczki.
Pokoje są dosyć małe i za te klasę hotelu spodziewałbym się trochę większego pomieszczenia, tym bardziej, że wybraliśmy podniesiony standard z widokiem na panoramę Norwegii.
Ergonomia też mogła by być lepsza jak np to żeby szafka nocna była po dwóch stronach łóżka, a nie tylko po jednej.
Telewizor nie jest na wprost łóżka tylko pod kątem i zajmuje miejsce na biurku, a nic nie stoi na przeszkodzie żeby go zawiesić na ścianie, robiąc więcej miejsca dla gości, a do tego przyjemniej by się go oglądało.
Ta ostatnia część to już raczej takie mało istotne rzeczy ale tak to jest gdy podróżuje się z architektem i może to trochę czepialstwo, a może akurat poprawi to standard następnych gości :)"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: