"Zalety: Bardzo dobrze wyposażony. Blisko plaży. Spokojne i ciche miejsce. Widok na las. Bardzo wygodne mieszkanie dla dwóch osób.
Wady: Brak zmywarki." ~Paweł
"Zalety: Jeśli chodzi o lokalizację to jest odcinek na 25 min marszu . Nie jest to blisko . Szczególnie w słońcu . Apartament czysty aczkolwiek na sprzątanie od godz 10.00 ( godz wymeldowania ) do godz 16.00 ( godzina zameldowania ) nie powinno być kurzu pod stolikiem .
Apartament wygodny przestronny . Aneks kuchenny ładny , zadbany . Zdjęcia oddają stan faktyczny apartamentu . Miejsce na auto na parkingu ogrodzonym znaleźliśmy chociaż nie było to łatwe .
Kaucja 500 zł odblokowana na koncie po czterech dniach .
Wady: Jeśli chodzi o odbiór kluczy i podróż z recepcji do apartamentu jest istnym koszmarem . Ostrzegam !! nawigacja nie prowadzi w to miejsce , a w zupełnie inne . Nie ma gdzie zaparkować pod recepcją , a trzeba tam spędzić min 15 min .
Kartka z meldunkiem na stronę A 4 czcionką czwórką nie wiem czemu ma służyć i proszę przez lupę sobie samemu czytać informacje tam zawarte . Jak poprosiłem pracownicę - stażystkę o czytanie tekstu nagle już nie trzeba było podpisywać karty meldunkowej . Człowiek po podróży 3- 4 godziny ma się skupiać na mikroskopijnej czcionce . Zaraz nerwica człowieka bierze . Zamiast cieszyć się urlopem i wakacjami . Taką kartę można wcześniej na e maila wysłać . Po co podajemy e maila na bookingu ?
Żeby nerwy zjadać za własne pieniądze ?
Obsługa nie przygotowana na odpowiedzi na pytania np. dlaczego tak dziwne godziny zameldowania i wymeldowania przecież to nawet nie 20 godzin doby ,a 18 godzin .
Pan w recepcji zamiast zająć się klientami na sztywno połączony telefonicznie z właścicielem apartamentu i sterowany jak po sznurku . Faktura miała być przygotowana w dniu naszego przyjazdu zaznaczałem to w e mailu ,aby w dniu wyjazdu nie myśleć o dokumentach tylko wracać na spokojnie do domu . Oczywiście nie była przygotowana i trzeba było na nią czekać .
Godziny zameldowania i wymeldowania sztywne. Bez możliwości zmiany o kilka minut .
Gdzie uprzejmość drodzy Państwo ?
Korespondencja SMS jednostronna . Bez odpowiedzi i życzliwości . Dlaczego tak się traktuje klientów ?
Uwaga na parkingowego przed osiedlem . Zostawiliśmy auto zaparkowane i poszliśmy wykupić bilet w parkomacie . Oczywiście niespodzianka była za wycieraczkami 300 zł . Na szczęście dziesięć minut różnicy między zakupem biletu a postojem auta jest akceptowalne ,ale oczywiście nerwy były .
Reasumując Międzyzdroje to piękne miasteczko i bardzo tam lubię wracać .
Niestety obsługa apartamentu to uczniowie i stażyści tylko szkoda ,że uczniowskich stawek nie płacimy za apartamenty." ~Dariusz