
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt City Express by Marriott Tepic położony jest w miejscowości Tepic. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Audytorium Amado Nervo – 7,2 km. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor. Prywatna łazienka wyposażona jest w prysznic. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. W obiekcie znajduje się centrum biznesowe, siłownia, a także bezpłatny prywatny parking. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tepic, znajduje się 13 km od obiektu City Express by Marriott Tepic.
When booking more than 9 rooms, different policies and additional supplements may apply. Please contact hotel to check Group Policies.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: