
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt CASA RIVERA DE MORAS znajduje się w miejscowości San Luis Soyatlán i zapewnia odkryty basen, ogród oraz taras. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest również prywatna łazienka oraz balkon z widokiem na góry. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hiszpańskim, zawsze chętnie służy pomocą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Guadalajara, znajduje się 74 km od obiektu CASA RIVERA DE MORAS.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia chemiczna, pokój gier, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, usługa parkingowego, masaż, tenis stołowy, obiady na wynos, pokoje dla alergików, odkryty basen, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, gry planszowe / puzzle, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, basen, muzyka na żywo, łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: