Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Meksyk Hotele Holbox Island Hotel Siesta Holbox

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Hotel Siesta Holbox
(w odległości 0.0 km)
Hotel Siesta Holbox ***
(w odległości 0.0 km)
Brisa Del Mar *
(w odległości 0.1 km)
Mi Viejo Chit **
(w odległości 0.1 km)
Hotel Aurora ***
(w odległości 0.1 km)

Hotel Siesta Holbox

Hotel Siesta Holbox - standard 3*
77310 Holbox Island, Ave. Damero, Lote 013, Mza 0012
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
9.1/10 101 opinii
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 1 Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 2 Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 3 Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 4 Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 5 Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 6 Hotel Siesta Holbox – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Hotel Siesta Holbox offers accommodation in Holbox Island. Guests can enjoy the beachfront external resturant. Each room at this hotel is air conditioned and is equipped with a flat-screen TV with cable channels. Each room comes with a private bathroom fitted with a bath or shower. For your comfort, you will find free toiletries and a hairdryer. You will find a tour desk at the property. The nearest airport is Cancún International Airport, 75 km from the property.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Siesta Holbox o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, dostęp do Internetu, sejf, masaż, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości

Opinie użytkowników Hotele.pl

9.00/10
09.02.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: obsługa mega, przy zameldowaniu mokre reczniki, woda do picia. codziennie wieczorem słodki upominek przynoszony do pokoju. śniadania przepyszne w cenie jako przekąska sok, owoce i domowy chleb" ~Maciej

Pokaż wszystkie opinie
Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek