
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Gilju B&B oferuje odkryty basen, wspólny salon oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ramla Beach – 2,9 km. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, suszarką do włosów, kapciami i szlafrokami. W obiekcie znajduje się taras, a okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Marsalforn Beach – 2,9 km, Cittadella – 3,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Malta, znajduje się 39 km od obiektu Gilju B&B.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. When traveling with pets, please note that an additional € 10 per pet per stay applies. All these supplements must be paid in cash upon check-in.
zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, legowisko dla pupila, miski dla pupila, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: