
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Lily Ville położony jest w miejscowości Tanah Rata w regionie Pahang i oferuje balkon oraz widok na miasto. Na miejscu znajduje się restauracja i bezpłatny prywatny parking. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 2 sypialnie, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 2 łazienki z bidetem. Wyposażenie obejmuje także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W apartamencie zapewniono część wypoczynkową oraz 2 łazienki z prysznicem, wanną i kapciami. Na miejscu dostępny jest taras i plac zabaw, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 105 km od obiektu Lily Ville.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lily Ville o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: