
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Joe Fisherman Inn, położony w miejscowości Pangkor, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, odkryty basen, bezpłatne WiFi oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Teluk Nipah Beach – kilka kroków od obiektu. Odległość ważnych miejsc od zajazdu: Plaża Coral Beach – 400 m, Plaża Teluk Ketapang – 1,5 km. Na miejscu zapewniono usługi prasowania, a personel służy pomocą w wymianie walut. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Wybrane opcje zakwaterowania mają również taras. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki.
Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą MYR 45 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
zaplecze bankietowe / konferencyjne, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen dla dzieci, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: