
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Landmark Residence 2 Service Apartment 5min to MRT 20min to KL położony jest w miejscowości Kajang w regionie Selangor i oferuje bezpłatne WiFi, plac zabaw, odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum rozrywki District 21 IOI City – 15 km. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, płytę kuchenną i czajnik. Zaplecze odnowy biologicznej obiektu Landmark Residence 2 Service Apartment 5min to MRT 20min to KL obejmuje centrum fitness i saunę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe IOI City Mall – 16 km, Stadion Axiata Arena – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur-Sułtan Abdul Aziz Shah, znajduje się 36 km od obiektu Landmark Residence 2 Service Apartment 5min to MRT 20min to KL.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Landmark Residence 2 Service Apartment 5min to MRT 20min to KL o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, basen z widokiem, zadaszony basen, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: