
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt SPRINGHILL RESORT położony w miejscowości Cameron Highlands zapewnia ogród. Na miejscu dostępny jest taras oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte i kontynentalne. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i malajskim, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 84 km od obiektu SPRINGHILL RESORT. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: