
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel de la Station, usytuowany w miejscowości Scheidgen, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wyciąg krzesełkowy Vianden – 28 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Dworzec kolejowy w Luksemburgu ( 30 km), Główny dworzec kolejowy w Trier ( 34 km), Teatr w Trewirze ( 34 km). Na terenie hotelu działa włoska restauracja. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, a także bezpłatne WiFi. Wybrane opcje zakwaterowania mają również balkon. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Każdego ranka serwowane jest śniadanie w formie bufetu, włoskie i bezglutenowe. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rheinisches Landesmuseum w Trewirze – 34 km, Katedra w Trewirze – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Luksemburg, znajduje się 27 km od obiektu Hotel de la Station.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, wycieczki rowerowe, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: