
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Jantar Apartamenty Residence Maritimo położony jest w miejscowości Kołobrzeg i oferuje restaurację oraz widok na morze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża w Kołobrzegu – 500 m, Plaża Ouest – 600 m. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest część wypoczynkowa, aneks kuchenny z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów, a także balkon z widokiem na miasto. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, mikrofalówkę, ekspres do kawy i czajnik. W pobliżu obiektu Jantar Apartamenty Residence Maritimo znajdują się liczne atrakcje, takie jak Latarnia morska w Kołobrzegu, Molo w Kołobrzegu i PKP Kołobrzeg. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Szczecin-Goleniów, znajduje się 105 km od obiektu Jantar Apartamenty Residence Maritimo. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Jantar Apartamenty Residence Maritimo o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Zawsze w trakcie odbywania się festiwalu Sunrise w lipcu na terenie Kołobrzegu lub gminy Kołobrzeg pobierany jest depozyt w wysokości 2500 PLN za apartament. Depozyt ten zostanie zwrócony w momencie wymeldowania, po sprawdzeniu stanu apartamentu.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci 3 lata płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, winda, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), kawiarnia na miejscu, plaża, Możliwe wystawienie faktury
"Zalety: Wszystko"
"Zalety: Apartament super, pełne wyposażenie, blisko morza i atrakcji turystycznych. Jedynie czego brakowało to piekarnika na wyposażeniu."
"Zalety: Bardzo ładnie wyposażone mieszkanie, w wysokim standardzie, czyste i zadbane."
"Zalety: z plusów to napewno lokalizacja chwila moment i jest się przy morzu, dookoła fajne knajpki. Apartament przestronny , ciepły, nawet dobrze wyposażony, nowoczesny wystrój w stylu Morskim, winda, balkon, wygodne łóżko i kanapa
Wady: Drugi raz wynajmowaliśmy u tej firmy apartament i niestety znów coś było nie tak. W sypialni nie działał żaden kanał w telewizorze po mimo prób nie udało się nawet żadnego ustawić, nie działało wifi, brak suszarki do włosów na stanie mimo ze była wymieniona w ofercie, bardzo chłodna łazienka mimo odpalonego na maksa kaloryfera. Niestety gołym okiem widać również niedoróbki w apartamencie takie jak nie dokręcone żyrandole, kable od lampek naderwane.
Pisaliśmy do firmy przed wyjazdem za pośrednictwem booking niestety nikt nam nie odpisał, chcąc zgłosić usterki w apartamencie tez niestety nikt się do nas nie odezwał tak samo w dniu wyjazdu potrzebowaliśmy się skontaktować z biurem jednak nikt od nas nie odebrał telefonu. Rozumiemy że byliśmy w okresie świątecznym i każdy chciał by mieć wolne jednak jako firma z tak dużą ilością apartamentów warto by było zapewnić jaki kol wiek kontakt lub informować klientów w jakich godzinach w takich dniach mogą się kontaktować"
"Wady: Ze względu na podróż pociągiem (przyjazd po 21 i po pobycie wyjazd chwilę po 6 rano) mało komfortowa jest konieczność wycieczki (po klucze do mieszkania lub zwrot kluczy w przypadku wyjazdu) pod biuro zarządzającego mieszkaniem."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: